B•M•K 2022 led!
TAK FOR EN INSPIRERENDE OG VELSIGNET KONFERENCE
Se eller gense slides fra fællessamlinger og workshops fra Magnus Sternegård her!
Se slides fra workoshoppen "Kropidealer" med Merete Dalsgaard her!
Se slides fra workshoppen "Generation Alpha" med Nanna fra CUR her!
Se de af flere gange omtalte Fasekort i en PDF version her!
Se det materiale workshoppen "Vi har det godt sammen" tager udgangspunk i, her!
BØRNEMEDARBEJDERKONFERENCE - Et kursus for børnemedarbejdere
Vi har ventet alt for længe - men nu er det igen en realitet - glæd dig, B-M-K er:
• Workshops og fællessamlinger
• Stande med bøger og materialer
• Netværk og erfaringsdeling
• Rådgivning
• Omgivelser og forplejning af høj kvalitet
TEMA & HOVEDTALER
Årets hovedtaler er forfatteren til bogen "Led med dit liv" Magnus Sternegård fra Sverige. Magnus er teolog og foruden forfatter også vicegeneralsekretær og børne- og ungdomskoordinator i Equmenia i Sverige.
Bogen "Led med dit liv" blev oprindeligt udgivet i 2018, men oversat til dansk i 2020 og kredser om fire grundprincipper for at lede børn og unge.
Temaet for årets konferene er "led" - Led, søg, undersøg og opdag. Led mig ad evigheds vej (som det står i Salme 139). Og led børn på Vejen. Årets hovedtaler har dette som afsæt.
Dertil kommer omkring 30 workshops, hvor det både er muligt at lytte til teoretisk undervisning, afprøve koncepter, hands on i forhold til konkrete ideer at tage med hjem lokalt mm.
PROGRAM & GUIDE
Følg b-m-k på Facebook og få seneste nyheder. Nedenfor ses programmet fra ankomst fredag til afslutning søndag.
Ved ankomsten udleveres en guide med beskrivelse af hele udvalget af workshops. Der udbydes 30 workshops fordelt på fem spor: teori og fordybelse, familier, at være leder, hands on og ræk ud. Det er muligt at nå hele fem workshops i løbet af konferencen, fire lørdag og en søndag!
Læs allerede nu konferenceguiden.
DELTAGELSE & PRIS
Deltager, fuld konference, enkeltværelse, 2200 kr. (UDSOLGT)
Deltager, fuld konference, dobbeltværelse, 1900 kr. (UDSOLGT)
Deltager, fuld konference, 3-personers værelse, 1700 kr.
Deltager, fuld konference, 4-personers værelse, 1600 kr.
Deltager, fuld konference, UDEN overnatning, 1500 kr.
Deltager, lørdag, 1000 kr.
OBS! Early Bird-pris inden 01.08.2022.
Herefter stiger alle priser med 150 kr.
- Sidste frist for tilmelding er søndag den 4. september 2022.
Betaling for B-M-K sker via faktura som fremsendes til betaling inden weekenden.
Ved AFBUD senere end tilmeldingsfristen 4. september opkræves fuld pris, som ligeledes heller ikke tilbagebetales.
Vær opmærksom på, at mange kommuner giver tilskud til kurser med leder- og medarbejdertræning i frivilligt regi inden for tilbud med børn og unge. Undersøg om det er muligt at ansøge din kommune!
NETVÆRK OG FORKÆLELSE
BMK afholdes 16. - 18. september 2022 igen i skønne omgivelser nær Mariager Fjord og byder på lækker mad og opbyggende atmosfære. Det er en enestående mulighed for at få opgraderet viden, udvidet fagligheden og omsat delte erfaringer i et stort netværk af medarbejdere fra hele landet.
STANDOMRÅDE
Mød relevante organisationer, få materiale og bøger i hænderne og gør en god handel, oplev konkret inspiration til “hands on” og få rig mulighed for at netværke - standområdet er der hvor det sker - når der ikke er fællessamlinger eller workshops!
Ønsker du eller din organisation at købe en standplads på b-m-k kan du henvende dig direkte til korrdinator herfor, Pia R. Daugaard, sekretariat@efbu.dk
PRAKTISK
Adressen på stedet hvor konferencen afholdes: Gl. Hobrovej 10B, 9550 Mariager.
Vi benytter elevværelser på Mariager Efterskole og Højskole. Deltagerne skal selv medbringe lagen, sovepose eller dyne og pude med sengelinned samt håndklæder. Dog er det muligt at leje sengelinned/håndklæde til 125 kr. HVIS dette oplyses inden sidste frist for tilmelding.
Tidspunkt | Aktivitet |
---|---|
Kl. 17.30 | Konferencen åbner |
Kl. 18.30 | Buffet i spisesalen |
Kl. 20.00 | Fællessamling - åbning |
Aftenkaffe/cafe i spisesalen |
Tidspunkt | Aktivitet |
---|---|
Kl. 07.30 - 08.30 | Morgenmad |
Kl. 08.45 - 09.30 | Workshop 1 |
Kl. 10.00 | Fællessamling |
Kl. 12.00 - 13.00 | Frokost |
Kl. 13.30 - 14.15 | Workshop 2 |
Kl. 14.15 - 15.15 | Kaffe/netværk |
Kl. 15.15 - 16.00 | Workshop 3 |
Kl. 16.30 - 17.15 | Workshop 4 |
Kl. 18.00 - 19.00 | Aftensmad |
Kl. 19.30 | Fællessamling |
Aftenkaffe/cafe i spisesalen |
Tidspunkt | Aktivitet |
---|---|
Kl. 07.30 - 08.30 | Morgenmad |
Kl. 08.45 - 09.30 | Workshop 5 |
Kl. 10.00 | Fællessamling |
Kl. 11.45 | Frokost med kaffe "to go" |
Afgang fra Mariager |